начало

Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ Адвокатка е била задържана, докато защитава ЧСИ

ЧАСТНА ЗАБАВАЧНИЦА

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


ЧАСТНА ЗАБАВАЧНИЦА

Мнениеот Якимова » 07 Мар 2005, 03:37

Здравейте! Има ли някой представа ,какви са условията ,за да направиш частна детска градина.Консултирах се с двама адвокати в нашия град ,на които платих по 20 лв за консултацията и двамата ми отговориха почти идентично- ХЕИ ,а за останалото ще проверят и ще ме потърсят.Мина повече от месец от тогава,а аз нямам отговор.Опитах се сама ,ровейки се из законодателството ни ,но като лаик не открих нищо:)Проблема е ,че за това ми начинание съм изтеглила кредит ,вноските по който плащам без да започна да действам.
Благодаря ви предварително!
Якимова
 

Re: ЧАСТНА ЗАБАВАЧНИЦА

Мнениеот ang_elika » 07 Мар 2005, 15:35

До
...................................
(титла, име, фамилия)
Министър на образованието и науката
гр. София


МОЛБА


От .....................................................................
(трите имена и ЕГН на кандидата - за граждани или наименование - за
търговци и юридически лица с нестопанска цел)
........................................................................
(адрес за кореспонденция - за граждани; седалище, адрес на управление и
адрес за кореспонденция - за търговци и юридически лица с нестопанска цел)
представляван от ....................................................... ............................................................... - председател
(трите имена и ЕГН)
идентификационен код по БУЛСТАТ ........................................


УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МИНИСТЪР,


Моля от учебната ...................... да бъде разрешено откриването на .............................................................................
(пълното наименование на училището)
Училището по вид ще е .................................................. ........................................................................
(Посочва се видът на училището по смисъла на чл. 11 и
чл. 26, ал. 1 от ЗНП)
и ще дава на учениците ......................................... образование.
(посочва се видът - общо или професионално и степента на
образованието - начално, основно, средно)
В училището ще се прилага .......................... форма на обучение и
(посочва формата на обучение съгласно чл. 31 от ЗНП)
полудневна и целодневна организация на учебно-възпитателния процес.
Училището ще предлага обучение по следните профили ..................... ........................................................................
(попълва се само ако училището е профилирана гимназия или СОУ с
профилирани паралелки)
Училището ще предлага обучение по следните професии и/или специалности по следната програма (авторска или друга) ................................... .............................................................................
(попълва се само ако училището е професионално)
Срокът на обучение ще е ....... години.
През първата година на обучение ще има по една паралелка от ......... до .......... клас.
Седалището на училището ще бъде в ...................................... и ще използва ................. етаж от сградата, намираща се на същия адрес. В тази част има ............. класни и ................ административни стаи.
Идентификаторът на сградата по чл. 26 от Закона за кадастъра и имотния регистър е .........................


РАЗЧЕТ НА МАТЕРИАЛНАТА БАЗА ЗА СРОКА НА ДОГОВОРА ЗА НАЕМ
Сградата, в която ще се намира училището, е собственост на ............. .................................. и е наета за срок от ............. години.
В училището се предвижда да се обучават ученици от ...... до ..... клас.
Първата година ще се приемат ученици в ........ паралелки (по ....... от ........ до ........ клас включително) и един подготвителен клас.
Максималният брой ученици ще бъде около ........, като паралелките ще са с различен брой - от ....... до ......
Учебните занятия ще се водят на ........... смяна/смени.
Осигурени са класни стаи за всеки един клас, които ще се използват и за самостоятелна подготовка.
Учебните кабинети (физика, химия, биология, компютърен кабинет и чужд език), физкултурния салон и медицинският блок (кабинет за лекар), ще се използват съвместно с ................................., за което представяме съответния договор. Седмичната натовареност на специализираните кабинети през .............. година от договора се предвижда да е не повече от 20 часа за двете училища.
Ще се осигури хранене на учениците в стола на .......................... В сградата има и бюфет.
На етажа са осигурени адмистративни помещения, които ще се ползват самостоятелно от ............................................................
През учебната ..................... година ще бъдат открити още ........ паралелки в .......... клас, така че през втората година в .................. ..................... училище ще се обучават ученици в ............ паралелки (по една от ............ до .......... клас включително) и една подготвителен клас.
Училището ще се управлява и представлява от ............................ ................................................... с ЕГН ...................
Към молбата са приложени определените в чл. 17, ал. 1 от ППЗНП документи:
1. Документи, свързани с данни за кандидата:
- за граждани - копие от документ за гражданство и свидетелство за съдимост;
- за търговци или юридически лица с нестопанска цел - копие от съдебно решение за регистрация, съдебно удостоверение за актуално съдебно състояние, а за еднолични търговци и свидетелство за съдимост;
2. Проект за учебен план;
3. Сведение за:
3.1. Директора;
3.2. Учителите;
4. Проект на договор за обучение;
5. Документи, свързани с материално- техническата база;
6. Копия от документи съгласно чл. 9, ал. 2 на Наредба № 7 от 25.06.2001 г. на МОН;
7. Документи за осигуряване на медицинско обслужване на учениците;
8. Документ за платена държавна такса.


Дата ................. г. Подпис: ...............
гр. ...................... (..............)
ang_elika
Младши потребител
 
Мнения: 31
Регистриран на: 11 Фев 2005, 12:43


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


cron